TUTURIOL DAFTAR GAGABUX(FREE)

Disini aku bagi sikit tuturiol untuk korang..Alang-alang dah promote biar buat tuturiol terus..
1)korang klik sini untuk register..



2)Isi lah apa yang patut ye..Korang jangan pulak terkejut nama aku ada kat situ jugak..Alert pay n Paypal itu korang letak email korang jugak..Email betul tau..
3)Korang movelah ikon tu seperti kat atas tu.Pastu korang tekan butang register..SIAP!



4)Korang login lah ye..
5)Lepas korang log in korang akan dibawa ke akaun korang..Pastu korang klik SURF ADS..



6)Tengok gmbar diatas.Klik je mana2 ads



7)Klik butang merah pulak..Pastu akan keluar ads korang klik tadi.Kat atas sebelah kanan ada macam pengira..Korang tunggulah sampai 100% dan keluar satu banner yang mengatakan korang dah dapat kredit..

Settle dah..Sekiranya korang tak faham komen je..Kalau korang join bawah aku bagitau kat komen..Senanglah aku nak layan orang-orang aku je..HE3.(xkan aku nak layan org yang join ngan org lain kan)..


Image Hosted by ImageShack.us

4 ulasan:

SwEetForEst berkata...

da register bwh anda..
sile beri layanan teristimewa yer..
kahkahkah..

^___^

lg 1 nak copy tutorial bleyh???
nak tepek kat blog..
^___^

.... berkata...

mesti akan diberi special punye..pasni daftar paypal pulak..he2..nak cashout duit..

Unknown berkata...

nak join...
tp kna ltk address paypal..
kalu xde nk buat mcm mne?

.... berkata...

address paypal letak email je..
nnti register paypal..pastu aktif kan akaun paypal kat kad debit maybank..

Catat Ulasan

Copyright © KoLEksi Mp3 sAyA.. - Blogger Theme by BloggerThemes